Antoinette.reismee.nl

Koh phi phi

Lieve allemaal, Afgelopen vrijdag naar koh phi phi vertrokken van uit Krabi. Nu is het weer tijd voor een update na 4 dagen op dit fantastische, mooie, gekke eiland doorgebracht te hebben. Op koh phi phi doe je alles te voet, taxi's, scooters kennen ze hier niet, heel erg grappig het centrum bestaat uit een soort doolhof van hele kleine smalle steegjes. Voor de tsunami kon je hier door het centrum op je blote voeten lopen, Ik ben op vele plekken in de wereld geweest maar koh phi phi is absoluut een paradijs overdag en 's nachts. Ibiza haalt het niet bij koh phi phi. De eerste avond zijn we begonnen in een bar heel erg hilarisch er stond hier een boxring in het midden, waar je dus als je durft een rondje kon gaan boxen tegen een professional voor een gratis Bucket. Erg grappig om te zien. Daarna naar het strand gegaan en tot in de late uurtjes gedanst met blote voeten in het zand, drankje, vuurshows, en goede muziek. Dit ritueel wordt in totaal 4 keer herhaald de komende dagen. De eerste nacht nadat ik weer bij mijn kamer was leek het net ofdat ik middenin Jackass the movie zat....ik had Engels buren 6 stuks. 1 jongen vroeg of ik iets grappigs wilde zien om vier uur snachts. Tuurlijk wilde ik dat......OMG ik heb nog nooit zo iets gezien 1 van hun vrienden was zo stomdronken en lag op bed maar bovenop hem lag 1 matras, 3 tuinstoelen,1wasrek,3lege buckets, zijn benen waren vastgebonden met ijzerdraad de rest kan ik allemaal niet meer verzinnen. En een lol dat ze hadden en die arme jongen maar slapen en niks in de gaten hebben. Engelse zijn echt krankzinnig. Ik zal er een mooie foto even voor het beeld op mijn site van plaatsen maar ik heb me rot gelachen. Zondag had ik een boottocht geboekt om naar oa het eiland te gaan waar de film met Leonardo di caprio van 1999 is opgenomen "THE beach" de toch er naar toe was een enorme uitdaging want net als in de film kwamen we aan bij een prachtig onbewoond eiland waar we de laatste meters door het water moesten lopen met een hele sterke stroming....goed eigenlijk te gevaarlijk ben zelfs een paar keer gevallen. Je doet het want je wilt zo graag dat strand zien. Na een avontuurlijke tocht en een flinke klim omhoog kwamen we op het eiland aan echt heel erg gaaf! Prachtige natuur en uiteindelijk na een mooie wandeling vond ik........tadaaaa THE BEACH helaas ontbrak alleen Leonardo di caprio himself hahahaha maar die dachten we er dan maar bij. Wat een paradijs zeg, heel veel foto's gemaakt, gezwommen en genoten van dit prachtige plaatje op aarde. Maar als je er bent...moet je ook weer op dezelfde manier terug helaas. De afdaling van een erg steile wankele trap vond ik dan iets minder gezien mijn ongelukje vier jaar geleden. Gelukkig ging alles goed en zaten we veilig in de boot om te gaan snorkelen, het aquarium onderwater is super!!heel veel mooie grote felgekleurde vissen gezien. En tja in de avond helaas weer naar het strand toe...;) Op koh phi phi heb ik een top tijd gehad, klein beetje moeite met afscheid nemen van dit eiland maar een super mooie herinnering. Maar ik sluit koh phi phi nog 1x af met een laatste strandfeestje vanavond! Morgen vertrek ik vroeg met de boot naar Phuket om daar 1 nachtje te verblijven. Woensdagochtend vlieg ik om 6.15 vanuit Phuket naar het noorden van Thailand chiang mai om mijn laatste week daar door te brengen met de olifanten, natuur enz Liefs Antoinette

Reacties

Reacties

sharine

prachtig verhaal lieverd

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!