Antoinette.reismee.nl

Nieuwe BLOG na 4 jaar!

Het is bijna vier jaar geleden dat ik deze blog ging op zetten voor mijn tweede grote reis van 1 maand naar zuid oost azie om te gaan backpacken.

Nu vier jaar later kwam ik er ineens achter dat deze blog nog bestond. GELUKKIG!

Nooit meer aangedacht. Inmiddels ben ik een andere blog begonnen met allemaal leuke inspirerende dingen. Graag wil ik jullie vanaf nu uitnodigen om een kijkje te nemen op mijn nieuwe BLOG waar ik veel zal schrijven over mijn hobby's en leven.

www.livebalancelove.blogspot.com

het is op de nieuwe blog nog niet ingesteld dat er automatische mails worden verstuurd bij een nieuw bericht.

Deze oude blog blijft bestaan als een waardevolle, intens mooie herinnering van een prachtige reis alleen door zuid oost azie, maar mijn nieuwe blog gaat verder in de voetsporen van deze BLOG en op een andere manier. Er is veel gebeurd en veranderd in vier jaar! It was AMAZING!

Liefs Antoinette

Kiss

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!