Antoinette.reismee.nl

Bye bye Malaysia, hello thailand!

Lieve allemaal, Na een paar heerlijke dagen bijgekomen te zijn op het prachtige eiland Langkawi in Maleisië, heb ik gisteren afscheid genomen van Maleisië. Ik heb 2 prachtige weken mogen beleven in dit prachtige, vriendelijke, gastvrije land. Van alles meegemaakt van drukke stad tot de prachtige jungle en alles er tussen in. Gisterenochtend om 7.30 begon mijn reis naar Thailand.Ik vertrok in de regen. De boottocht van langkawi naar saton in Thailand duurde maar 1 uur. Na de paspoort controles en een visum gekregen te hebben voor 15 dagen ging de tocht verder naar Krabi. Het was uiteindelijk hiervandaan nog bijna 6 uur reizen in een klein minibusje naar Krabi toe. Heel grappig was dat ik een Engels stelletje ontmoet had op het vliegveld van Singapore bij aankomst en laat ik ze nou net tegenkomen in het zelfde minibusje net zoals dat ik Melissa weer tegenkwam. Krabi bestaat uit 2 delen daar kwamen we achter nadat we er na 6 uur reizen aankwamen. We arriveerde in Krabi town voor het strand moest je nog een taxi nemen. het strand ligt namelijk 17 km verderop. Ik besloot uiteindelijk toch in Krabi town te verblijven en de kamer te delen met Melissa. Heel leuk, gezellig hotel met zeer ruime kamers. In de avond zijn we naar de nightmarket geweest, spotgoedkoop gegeten en echt heel goed. De nightmarket was erg leuk, lijkt een beetje op een Nederlandse braderie. Voor vandaag had ik toch maar een excursie geboekt uiteindelijk wilde ik toch iets meer van Krabi zien, ondanks dat de stad niet heel erg leuk is. Het werd een boottocht naar 4 eilandjes in de omgeving, het was een gok vanwege het weer enz....maar nu kan ik 1 ding zeggen, ik ben super blij dat ik het gedaan heb!De dag begon met een strakblauwe lucht en een heerlijk zonnetje. Om 8 uur werd ik opgehaald om naar de boot te gaan met helaas 80 andere mensen dat was wel het enige minpunt. Maar goed de boottocht en de eilandjes waren FANTASTISCH!!!Erg genoten, gesnorkeld, geluncht op een onbewoond eilandje, heerlijk gezwommen en mooie foto's gemaakt, De omgeving van Krabi is zo verschrikkelijk mooi het spierwitte zand deed soms gewoon pijn aan mijn ogen, het water is zo prachtig blauw en helder. Nu het avond is regent het weer verschrikkelijk, en ik besef dat deze dag echt een kadootje was! Morgen vertrek ik voor een aantal dagen het ligt eraan hoe lang ik het volhou ;) naar de parel van Thailand.....het wahalla koh Phi Phi met een zeer bruisend nachtleven met een hoeveelheid aan beachparty's!!Ik ben erg benieuwd wat Koh phi phi gaat brengen, de ervaringen zijn namelijk zeer goed! Ik heb er in ieder geval genoeg energie voor! Liefs Antoinette

Reacties

Reacties

jacqueline

weer mooie dingen beleefd!!!zo te lezen
niet te hard feesten daar he, vanaf morgen hahaha
have fun!! xxx

sharine

Heel veel plezier en geniet ervan blessing xx

Marian

Phi phi is prachtig! Wij zijn er geweest. Veel plezier!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!