Antoinette.reismee.nl

Reptile adventure & fun

Lieve allemaal, Na 2 dagen in de jungle verbleven te zijn met een hoop avonturen en lol nu weer even tijd voor een update. Maandagmorgen werd ik om 7.30 opgehaald bij mijn hostel. Na drie uur rijden met de bus moesten we overstappen op een long tail bootje om nog eens drie uur te varen naar het national park van Taman Negara.de tocht was prachtig en de omgeving ook!het leek wel expeditie robinson. Daar aangekomen gelijk naar ons hostel gegaan, gelukkig had ik voor deze dagen alles geboekt. Mijn roommate had ik al leren kennen in het kleine bootje, een hele geestige jongen Erik uit new york waar ik veel lol mee gehad heb. s avonds hadden we allebei de night jungle walk, in eerste instantie begon het een beetje saai maar Erik wist er een hele leuke avontuurlijke draai aan te geven in het pikke donker...Gelukkig had mijn maatje een grote voorliefde voor reptielen en al snel zagen we een slang boven ons hoofd, helemaal hyper de pieper wilde Erik heel graag de slang van dichtbij kijken om een foto te maken, terwijl hij de tak beetpakte en wij als groepje al een paar passen achteruit deden op het wandelpad omdat ik hem al voelde aankomen....gleed de slang uit de boom zo op het wandelpad recht op ons af ik geloof dat ik nog nooit zo hard gegild heb. Achteraf hebben we er keihard om moeten lachen, maar het is allemaal goed afgelopen. De volgende dag had ik met een groepje de Canopy walk van 500m met een soort loopbrug van boomtop naar boomtop lopen op een zeer aangename hoogte super gaaf!!!Daarna een jungletrekking gedaan, het zweet liep met stralen van je af, maar uiteindelijk genoten van een prachtig uitzicht en 50 muggenbultjes ondanks de deet rijker. In de middag een heel klein dorpje bezocht waar de mensen nog in kleine hutjes wonen heel indrukwekkend om te zien hoe ze wonen en leven met helemaal niks eigenlijk. Super schattige kindjes om verliefd op te worden liepen daar rond de meeste zonder kleertjes aan. Spelend met een paraplu of een tak. De mensen zijn erg schuw zijn geen contact met de buitenwereld gewend, kinderen gaan ook niet naar school. Dit kleine groepje bewoners heeft er heel bewust voor gekozen om zo te leven en ik heb er enorme bewondering voor. In de avond met Erik onze eigen jungle night walk georganiseerd hahahaha ik heb nog nooit zoveel geleerd over Frogs en gekko's maar dit keer gelukkig zonder slang. Vandaag ben ik alleen doorgereisd naar Cameron highlands het is hier een stuk koeler zo rond de 22 graden. Het is hier erg genieten verder en de dagen gaan super snel. Oja mijn volgende Tripje voor 2013 staat ook alweer gepland....new york met gratis verblijf en privé gids!haha!het is erg leuk om allemaal verschillende mensen te ontmoeten en zo kom je nog eens ergens....;) Liefs Antoinette

Reacties

Reacties

kim

You go girl!! Echte girl power dat hoor ik al!
Vind het onwijs leuk om te lezen wat je allemaal uitspookt daar ;). Heel veel plezier, geniet volop, en doe je ook een beetje voorzichtig!!
liefs, kim x

leonie

hey meis,
super gaaf om je verhalen te lezen! Echt een heel avontuur met erik en de slang;) haha en super mooi, volgend jaar een tripje new york! Goed geregeld.
Have Fun!
kus

Anouk

bereid je maar voor op een wereldreis dan als je nog langs moet bij alle mensen die je ontmoet hebt of nog gaat ontmoeten ;)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!